Latest News :
Home » , , , » [news] 2ne1 Dara's me2day updates 091022

[news] 2ne1 Dara's me2day updates 091022

{[['']]}





Original message:
“하지만 현실은…이랬다는… 용기내 여기까쥐~ 와쑤니 물지마러~♬하며 다가갔는데 갑자기 가호의습격!!!ㅋ깜놀달옹!ㅋㅋㅋ에이~ 주인닮아서 장난끼가 심하고만! 그래도안전하게 찍었으니 다행입니다~! 굿밤!^.^뿅~!”

In English:

“But actually…it was more like this…I had courage and tried to make sure he didn’t bite me~♬ I approached, but Gaho attacked!!!ㅋI was surprised!ㅋㅋㅋwhoo~ I think I resembled a meal! Luckily, I was safe~! Good night!^.^Bbong~!”



Original message:
“와쌉!? 오랜만이죠? 미안해요오~~ㅠㅠ앞으론 잠적안할게요..ㅋㅋㅋ하지만 그동안 큰발전이있었어요!!전 이제 강아지가조금은 안무서워졌어요! 증거로 무서운(?) 가호랑사진을찍었어요!크크크…짜쟌~!^.^V 유후!”

In English:

“Wassup!? It’s been a while, hasn’t it? Sorry~~ㅠㅠI’ve been hiding myself..ㅋㅋㅋBut I think I’ve become more childish!! Now I’m not scared! Do you want evidence? I took a picture with Gaho! 크크크…tada~!^.^V Yooho!”




cr:aa-chan

Related News

Post a Comment

 
Support : latest k-pop news | Earnings Disclaimer | Privacy Policy | myLot User Profile
Copyright © 2011. news update k-pop world - All Rights Reserved
Template Created and Published by BLOGGERspherepedia
Proudly powered by Blogger