Latest News :
Home » , » [Me2Day] Dara Me2Day Update

[Me2Day] Dara Me2Day Update

{[['']]}




Original message:
단비열차에서.. 잠시쉬는시간.. 전날밤 밤새 부산으로내려가느라 피곤한 밍끼는 잠들고.. 봄이 역시깊은 잠에빠져 씨에루와 나는 밖에경치도 구경하고 수다를떨고있었다..그런데! 내가 잠시 화장실갓다온 사이 잠이들어버린 씨엘우!ㅠㅋ악!이채린! 완죤허당ㅋㅋ고새를 못참고잠드냐고…
In English:
Welcome to the train.. Some short rest time.. Last night on our way to Busan, Minji was tired and fell asleep.. Bom fell into a deep sleep and left only CL and I chattering away and looking at the sights as they passed.. However! I went to the bathroom for a short time between CL who was listening!ㅠㅋ Ack! CL! Shockedㅋㅋ I couldn’t stay awake…



Original message:
짝짝짝!^.^ 플똥고팀 수고했어요!오늘 애들 너무 잘햇죠?? 뭐 언제는 못햇겟냐만은 오늘은 특히나 더신나고 재밌었던거같아요. 귀여워ㅋㅋㅋ우리 모두 연말 마무리 잘하구 새해엔 또 새로운 시작을합시다! 에브리바디 씽! 플똥고오~ 내곁에 스테이~~~!
In English:
Jakjakjak!^.^ The young team worked hard! Do you think the maknaes did well today?? Not only today, but today was special and they were more glad and had a lot of fun. Cuteㅋㅋㅋ 2009 finished well and we’re going to start new things in the new year! Everybody sing! Maknae team~ Stay by my side~~~!


Credits: aa-chan

Related News

Post a Comment

 
Support : latest k-pop news | Earnings Disclaimer | Privacy Policy | myLot User Profile
Copyright © 2011. news update k-pop world - All Rights Reserved
Template Created and Published by BLOGGERspherepedia
Proudly powered by Blogger